čtvrtek 4. dubna 2013

Lak z kolekce ESSENCE Disney's Oz The Great And Powerful

Tak jak jsem říkala jakmile se dostanu do nějaké české drogérky, kde uvidíme tuhle řadu od essence, rychle šáhnu po laku. Šáhla jsem a přináším vám tedy moje objevy.

V prvé řadě, lak jsem objevila v DMku, stál myslím že 49 kč,  což si myslím cena více než slušná. Jelikož poslední dobou ujíždím trochu po "mint" barvě tak jsem neodolala a koupila si tedy zelenkavý.

No není ta barva úžasná ? Teď něco o laku - barva je v odstínu 01 (Master of Illusions) a je to tedy praskací lak.



Takže po nanesení laku se popraskaný efekt vytvořil skoro okamžitě, doba zasychání velice rychlá, po nanesení bezbarvého laku pěkně lesklá. Nevýhoda je že se velice rychle loupe :( (ale tak za ty prachy) a pokud budete nedočkavý jako já že si v autě naláknete po cestě nehet tak vám zůstane do žlutýho odstínu :D Ale tak to je moje blbost, já musím zkoušet vždycky něco navíc :D:D


Tak co na něj říkáte ? Líbí se vám barva? Vyzkoušíte ?

14 komentářů:

  1. áno ! úplně jsem se do ní zamilovala ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jak jednou začneš se zdravějším stylem života, už pak tě to začne bavit a zjistíš, že je to daleko lepší objevovat zdravější verze tvých oblíbených jídel a pochutin, než pořád jíst blbosti... chce to jen a jen chuť to změnit ;-) není to u mě na 100% zdravě (ono to ani nejde), ale snažím se a prostě si dávám to, na co mám chuť :-)... Jen to zkus :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nějak nechápu nebo jsem blondýna :D ale kdopak ti řekl že nejím zdravě? nebo si myslíš že jsem od rána do večera v mekáči ? :D

      Vymazat
  3. Koukala jsem na něj ale nakonec jsem hi nevzala :) koupila jsem si z této kolekce akorát tužku na oči v podobné barvě :)
    Jsem nová čtenářka, doufám že oplatíš:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo povedla se to máš pravdu, mě tam krom toho nic jiného nezaujalo. Protože stíny kdybych si koupila tak je využiju minimálně, kremova tvářenka na mojí pleť no nevim nevim ...

      Vymazat
  4. Mint barva se mi taky hrozně líbí :) praskacaí laky jsem ještě nikdy nevyzkoušela :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no za zkoušku to stojí :) jako že bych musela mít furt popraskaný nehty to ne, ale je to fajn změna

      Vymazat
  5. sice si nehty nelakuju, ale z doslechu vím, že tato značka je výborná!:))
    ta barva je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nejsem moc nehtová, ale občas mě to chytne jsem jak maniak :D

      Vymazat
  6. Barvička se mi moc líbí§:) Mám ráda tyhle praskací laky:)

    OdpovědětVymazat