úterý 9. dubna 2013

9.4

Ahoj zlatíčka,

musím vám znovu poděkovat za úžasnou podporu při mém "hubnoucím projektu" a jak to šlape ? Tak zatím je to fajn, jsem pevně rozhodnutá, držím si příjem kalorií na rozumné hraně a k tomu objevuju kouzla cvičícího programu Jillian Michaels 30 day shred. No není to lehké, to jsem ani nečekala, ale už teď vím že díky Jillian to má smysl. Díky tomuto programu se nejenom cítím líp (doufám že líp budu i vypadat, ale to předbíháme) a neskutečně mě to baví, což bych nikdy do sebe neřekla. Prostě mi to dalo nějakej nový směr a i chuť do života, chuť něco dokázat (ps měli by jste to zkusit taky :D ) . Co se jídelníčku týče omezila jsem jak se to dá na těch 1200 kalorií (hladovět bych uměla, ale co z toho, vidím v mým okolí těch plno holek co si huntují své tělo a já nechci už jen z předešlé zkušenosti) , mimochodem je před výplatou, takže si umíte představit co tu za zbytky dojídám no nic moc) :D Ale zítra konečně jedeme do Německa (třikrát hurá ! ), konečně nakoupíme i lepší potraviny a nějaký mraženky :D a se 200kou v peněžence no nevím nevím , většinou nám peníe teda zbývají, ale to by se naše autíčko, který máme mimochodem 3 měsíce nesmělo rozhodnout že chce nové rozvody.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi Darlings,I thank you again for the wonderful support during my "Weight Loss  project" and how it treads? So far it's fine, I am determined to keep my calorie intake at a reasonable edge plus discovering the tutor program, Jillian Michaels 30 Day Shred. No it's not easy, I did not expect, but I know now that, thanks to Jillian's the point. This program will not only feel better (I hope that I will look better, but it ahead of ourselves) and I enjoy it tremendously, and I would never say to each other. They just gave me some kind of new direction and even a zest for life, desire to achieve something (ps you should try it too: D). As far as diet, I limited as it can be for those 1,200 calories (starve I could, but what do I see in my neighborhood a lot of girls I have huntují my body and I do not just from previous experience), by the way, is before payment so you can imagine what that remains for'm finishing well not much): D But tomorrow finally going to Germany (three cheers!), finally i will buy better food and a frozen food : D and 200CZK in my wallet well I do not know, most of us Peni So left, but it would be our little car, which by the way we have three months could not decide it wants new wiring.


A teď mám takový malý dotázek, co by jste mi doporučily (jelikož v tom nejsem moc zběhlá) jako dobré málokalorické jídlo k obědu? Něco co hlavně nasytí a dodá energii , pak k dalšímu cvičení ??
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
And now I have a little question, what would you have recommended to me (as in I'm not very adept) as well málokalorické food for lunch? Something especially saturated and boost your energy, then the next exercise?

Ps. Jinak jak víte, přihlásiila jsem se do akcičky "BloBox" už mám parťačku, sympatickou Markétku, určitě o dojmech i pocitech a i o balíčku a tak dám vědět v postu příští týden !! Těšte se ! Já se těším také :D Jinak počasí už snad bude jen a jen lepší !!!

6 komentářů:

  1. Ahojky =)

    Tak k těm obědům, není to nic těžkého =)) Třeba:rýže se zeleninou, kuřecí maso s dušenou zeleninou, zapečené těstoviny se sýrem, zapečená brokolice se sýrem, zeleninové saláty, těstovinové saláty... nevím, co ještě vymýšlet :DDD

    Pěkně papej a cvič a půjde to samo. Jillian je úžasná, odcvičila jsem první level, ale druhý mě už nebavil, tím pádem jsem odcvičila asi jen 15 dní v kuse. Výsledky se dostavily během prvního týdne, byla jsem maximálně spokojená, jedla jsem ale samozřejmě ukázkově. Potom se to zase nějak zvrtlo a teď, když už je zase vše OK, tak nemám kde. Intr je sviňa věc :D !!! =))) Ale chodím na jumping 2x týdně a jednou týdně na kalanetiku. Sem tam si dám nějaký cvik doma a tak doufám, že to půjde jen dolů a dolů =) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To mi je jasný, já chtěla jen tip, tyhlee klasiky znám, ale musím udělat trochu kompromis a ten můj taky, toť znamená nemůžu mu dát brokolici to by se mi na to víš co (jeho práce je fyzicky náročná) :D a vařit na dvakrát to je taky nic moc, to bych mohla stát jen u plotny zas...

    No nějak to teď vymyslím a uvidime :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to držím pěsti! bojuj dál :))..já všechno rychle vzdávám, ale doufám, že se VÁŽNĚ polepším :)

    OdpovědětVymazat
  4. No já jsem zatím ještě u fáze, kdy jsem si zacvičila jednou za tenhle týden a furt si říkám, že cvičit budu, ale učení mi teď zabírá mnohem víc času. :D :/
    Víš co, pokud chceš mít zdravá jídla a zároveň v ideálních porcích tak, aby tě nasytila, kup si knížku Krabičková dieta. Je jich víc, takže ať už si vybereš jakoukoli, nešlápneš vedle. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přestěhovala jsem svůj blog na novou adresu :)

    Myfabstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. With bistroMD you will know that you will not only get tasty entrees, but that every entree and each in bistroMD's weight loss program will be balanced to bistroMD's designed nutritional platform to promote healthy weight loss.

    STEP 1 - Choose one of the weight loss plans for 5 or 7 days of entrees.
    STEP 2 - Take a look at your menu before ordering and choose the entrees you desire for each day and week.
    STEP 3 - Order your weight loss plan online.
    STEP 4 - Your entrees are delivered to your home.

    ORDER NOW - delivered to your home.

    OdpovědětVymazat