čtvrtek 28. března 2013

Pomoooc chci už teplo !

Ahoj všem, dneska mám náladu pod psa. Ne jenom že mě tíží ta krutá dlouhá "ruská" zima ještě k tomu v práci pořád nějaký problém... Navíc bych ráda už začla sportovat po tý dlouhý zimě ( znáte to v zimě jsem jak medvěd zazimuju se a vylejzám ven jen když musím) a furt nemůžu a nemůžu :( Bože tímhle způsobem přiberu ještě dalších 5 kilo (jako bycvh to potřebovala) .. Takže moc moc prosím jaro dostav se už prosimtě !!!!


Mimochodem holky jak děláte to že máte vůli držet dietu a pravidelně cvičit ? :D já jsem prostě líná jako ***** :D  Potřebovala bych trochu inspirace :D

Kdo také přes zimu nakynul a vůbec se netěší na léto ? 



Ps. jaký máte nejraději venkovní sport ? a na co se nejvíce těšíte ? Já osobně na kolo a dlouhé procházky se psíkem!





4 komentáře:

  1. Nevím o nikom, komu by nechybělo teplo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tohle budou nejhorší velikonoce co jsem kdy zažila :(

      Vymazat
  2. taky mě ta zima štve :( ... Na tu vůli se mě neptej :D taky jí nemám a právě jí postupně získávám :D .. včera večer jsem měla chuť na brambůrky nebo oříšky ale odolala jsem! :D musíš se prostě ovládat v jídle a do cvičení se donutit ;) já se do cvičení musim nutit, vůbec se mi nechce, ale jakmile docvičím mám skvělou náladu a den ode dne se mi chce cvičit víc a víc :) už se nenutim tak strašně jako dřív :D ... venkovní sport mám nejradši kolo, in-line brusle a teď bych chtěla mít ráda i běhání :D zítra si koupím boty a kalhoty na běhání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se stravuju normálně, a sladký a slaný domů zásadně nesmíme kupovat :D když už sladky tak peču - domácí strava je nejlepší :D Každopádně já nevím asi je to tou zimou nic se mi nechce (mám doma běhací el. pás) od jara do léta jsem na něm trávila alespoň 30 minut denně a teď ? :D asi jednou v březnu aby se neřekla, asi jsem měla nějaký výčitky svědomí :D Já raději trávím čas venku pak je to o ničem jiným, ale to počasí nám prostě nějak nedopřává. Dlouhá zima :( a pak zas bude určitě ukrutný vedro v létě....jéééé

      Vymazat