středa 20. března 2013

1. Jarní den

Dnes je 1. jarní den (ikdyž počasí nám zrovna nepřeje) , k této příležitosti jsem si pro vás připravila krátký článek a inspiraci na "zelené jarní" líčení.

K jaru jsou typické barvy ve světlejších pastelových odstínech, převážne žluté a zelené. Jelikož miluju zelenou barvu, líčení bude stříbrno - zelené.



Jinak Velikonoce se pomalu a jistě blíží ( mimochodem těšíte se ? :D ) , počasí nám nepřeje, jsem letos opravdu zvědavá jestli zažijeme "speciální" velikonoce na sněhu. Každopádně přemýšlím udělat velikonoční FUNN líčení, bude tu během pár dnů




ps. omlouvám se za tu hroznou kvalitu, ale foťák mi pokaždé tu barvu sežere a pak je to o ničem !

Prvky líčení je třpytivý stíny světlé stříbrné, krémové nebo bílé s tmavší zelenou - klasicky půl na půl, ale může být i světla (já nemela třpytivou tak jsem použila tmavší odstín)

1. Na půl víčka (vnitřní strana) naneseme světlý stín
2. Druhou část můžeme hned nanést a vše rozblendíme
3. Uděláme řasenku a linky a máme hotovo. 

Opravdu jednoduché, ale řekla bych že to má své kouzlo, je to výrazné ale zároveň vhodné i pro denní využití. 

A nádherná fotka na závěr :D

Žádné komentáře:

Okomentovat